aluminyum sektorAlüminyum Sektöründe Markalaşma Süreci İnovasyon İle Doğru Orantılıdır

Alüminyum, özellikle inşaat, otomotiv, dayanıklı tüketim, ulaştırma ve ambalaj sektörleri başta olmak üzere endüstrinin ve yeni teknolojilerin de gelişmesiyle her geçen gün kullanımı artan bir ürün. Dünyadaki alüminyum tüketiminin yıllar içinde artması ve önümüzdeki 10 yıl içinde sektörün yılda yüzde 5 ile 7 arasında büyümesi öngörülüyor.

iran logo

Türkiye ile İran Dış Ticareti

İran, Bakanlığımız tarafından 2014-2015 döneminde Hedef Ülkelerinden birisi olarak belirlenmiştir.  2012  yılında  Türkiye’nin İran’a  ihracatında önem  arz  eden başlıca ürün grupları;  altın, çelik profil, lif levha,  otomotiv yan sanayi ürünleri, sentetik iplik, cam  mutfak  eşyası, mobilya  ve beyaz eşya başta olmak  üzere çok  çeşitli  sanayi ürünleri sayılabilir.

Instagram
Powered by OrdaSoft!