Sehitlerimiz

EDİTORYAL

2023 Değerlendirmeleri ile 2024’e BakışKemal Bey resim 2021

Mimart Yayıncılık olarak 18 yıldır sektörün temsilciliğini üstlenen Win&ARTProje   ALU&Art Dergilerimizde firmalarımız, kurum ve kurulușlarımız ile 2023’ü değerlendirdik; 2024 öngörülerimizi masaya yatırdık. Geçtiğimiz yıl yaşadığımız “Yüzyılın felaketi” olarak tanımlanan Kahramanmaraş Depremlerinin 1.yılında, deprem ülkesi olduğumuz gerçeğini merkez noktamızda tutarak, doğru planlama, doğru proje, ehil müteahhitlik ve sıkı denetim hususlarının önemini yeniden vurguladık.

Sektör temsilcilerimiz ile birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürürken, sektörümüz için önemli olan her türlü organizasyon ve fuarlarda firmalarımızı temsil ederek onların ulusal ve uluslararası yolculuklarına değer kazandırmaya devam ediyoruz.

19-23 Şubat tarihleri arasında Almanya Stuttgart’ta düzenlenen R+T Almanya Panjur, Kapı-Geçiş ve Güneşten Koruma Sistemleri Fuarı’nda yerimizi aldık. Türk katılımının yüzde 100 arttığı fuarda Türkiye 120 firmayla en yüksek ikinci uluslararası katılım gerçekleştiren ülke oldu.

19-22 Mart 2024 tarihlerinde Almanya Nürnberg’te düzenlenecek olan kapı pencere sektörünün en büyük ve en önemli buluşmalarından biri Fensterbau Frontale Fuarı’nda, Tek Türk Medya Partneri olarak yerimizi alacağız. 1. Holde bulunan 132 nolu standımızda, fuara özel olarak hazırladığımız dergimizin dağıtımını gerçekleştireceğiz. Fuar alanındaki reklam ve tanıtım faaliyetlerimizle, sektör temsilcilerimizin geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız.

Diğer yandan; Tüyap Fuarcılık’ın yurtdışı fuar satış ve medya partneri olarak Güneydoğu Avrupa’nın yükselen yıldızı Belgrad’ta geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediğimiz WindoShow - Uluslararası Pencere, Kapı, Cam ve Ekipmanları Fuarı’nın 2.’si için hazırlıklarımızı tamamladık. Bu yıl 22-24 Nisan 2024 tarihlerinde Seebbe Yapı Fuarı ile eş zamanlı olarak düzenlenecek fuarın satışlarını gerçekleştirmeye devam ediyoruz.

“Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye” vizyonumuzla, ihracatta öncü, tüm sektör paydaşlarımızla birlikte uluslararası arenada hedeflerimizin ötesini görerek hep birlikte geleceğe emin adımlarla ilerleyeceğiz. Bu inancımız milletimizin çalıșmak ve üretmek konusundaki üstün mücadeleci gücüyle daha da yeşeriyor. Tüm firmalarımız yarattığı istihdam, üretim ve ihracat faaliyetleriyle Türkiye ekonomisine sunduğu katma değeri her geçen gün artırıyor.

Bizler de Win&ARTProje - ALU&Art Dergileri olarak ülkemiz ekonomisine katkı sağlayan tüm firmalarımızın başarılarıyla gurur duyuyoruz. Bu vesileyle sektör temsilcilerimize teşekkür eder, gelecek Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlarız. 

 

imza

mardav logoBurçin BİLKAY; “Her Alanda Liderliğe Koşuyoruz”

Mardav Yalıtım Birim Direktörü İnşaat Mühendisi Burçin BİLKAY gerçekleştirdiğimiz söyleşide markalarının 27 yıllık tecrübe ve uzmanlığı ile yalıtım sektörünün lider markası olduklarını ifade etti. 

 

 

mardav 63aDünyaca ünlü ısı yalıtım markaları olan Dow-Styrofoam, Ravaber ve çeşitli tedarikçilerce sağlanan tamamlayıcı ürünler ile oluşturulan sigortalı ve garantili Mantolama Sistemleri ile sektöre hizmet verdiklerini ifade eden BİLKAY; bu alandaki markalarının RockManto, EPS Manto, Blue Safe Mavi Kale olduğunu belirtti. Kurulduğu günden bu yana satışını gerçekleştirdiği ve uygulaması yapılan dış cephe ısı yalıtımı ve çatı ısı yalıtımı sistemleri ile çevreye ve ülke ekonomisine uzun soluklu katkı sağladıklarını sözlerine ekledi.

Türkiye Genelinde 300 Satış Noktamızın Varlığından Söz Edebiliriz

1989 yılında ilk temelleri atılmış olan markamızın ana iştigal konusu yalıtımdır diyen BİLKAY; “Isı, su, ses, yangın ve bunun gerektirdikleri diğer işlerle cephede, çatıda, alt yapıda faaliyet gösteren bir satış ve pazarlama firmasıyız. Markamızın bütün kıtalarda varlığından söz ederken, Türkiye genelinde ise 300 satış noktamızın mevcut olduğunu ifade etmeliyiz. Yalıtım adına kullanılabilen bütün ürün gruplarımızı bayilerimiz kanalıyla son kullanıcının hizmetine sunmaktayız. Silikon da bunlardan bir tanesi, taş yünü de bunlardan bir tanesi, PVC sentetik örtülerde bunlardan bir tanesi diyebiliriz. 6 ana grupta, 21’den fazla marka ile çalışmaktayız. Sektöründe önde gelen firmalarından da bir tanesiyiz. Merkezimiz İstanbul olmakla birlikte Ankara ve İzmir’de ofislerimiz var. Antalya, Adana, Kayseri, Ordu’da home office çalışan arkadaşlarımız mevcut” dedi.

Ürün Gamımızı Genişleterek, Türkiye Pazarına Ağırlık Vereceğiz

Bundan önceki yıllarda daha güçlü ihracat rakamlarına sahiptik diyen BİLKAY; “Eskiden Gürcistan, Azerbaycan, Ermenistan, İran, Irak, Suriye, Ürdün, Filistin, İsrail, Mısır, Libya çok güçlü ihracat noktalarımızdı. Son dönemde o bölgelerdeki hareketlilik, siyasi belirsizlik nedeniyle ihracatımız şu anda ölçülmeye değer bir kalem gibi görünmemektedir. Bu bölgelerin dışında geliştirmeyi planladığımız son pazarlara değinecek olursak, aslında bir yurt dışı pazarının haricinde iç pazara yönelik çalışmalara öncelik vermiş durumdayız. Ürün gamımızı genişleterek, Türkiye pazarında ağırlıklı çalışmalara imzamızı atacağız” dedi.

İnşaat sektörüne sunduğu ürün ve hizmetler ile her zaman lider konumda olan Mardav Yalıtım, satış ve dağıtımını yaptığı ürün gruplarıyla sektörün tercihi olmaya devam ediyor.

Çevreye Duyarlı ve Çevre Dostu Bir Markayız

Mardav’ın yeni logosunda bulunan ağaç ile çevreye duyarlı ve çevre dostu bir şirket olma vurgusunu özenle yapan BİLKAY; doğal enerji kaynaklarının korunmasına katkıda bulunarak ve yalıtım ile sağlanan düşük emisyonlar ile çevrenin korunmasında enerji verimliliğini artırmak adına Mardav Yalıtım’ın önemli başarılara imza attığını sözlerine ekledi.

Farkımız; Önceliklerimizi Belirleyerek Pazara Yön Vermek

“Mardav Yalıtım olarak rakiplerden farkımız öncelikleri iyi belirlemek, pazara yön vermek ve geleceği iyi tahmin ederek bu günden hazırlık yapmak. Bu da bizi hep bir adım önde yapıyor” diyen Burçin BİLKAY; biz mantolamada ilk kez sistem çıkaran, ilk kez sisteme garanti veren, sektöre bilgimizle yön veren bir markayız dedi.

Krizler; dinamik yapısı mümkün, ekonomik yapısı sağlam şirketler için bir fırsattır. Biz Mardav olarak Türkiye’deki her krizde büyüme ivmesi sergiledik.

Mantolama Pazarı Büyümesini İvmesini Sürdürecek

Mantolama pazarı özellikle taş yünü anlamında büyümesini sürdürecek diyerek görüş bildiren BİLKAY; “Yaptığımız analizlere göre bugün için taş yünü mantolama toplam pazarından % 10 - 15’ler gibi bir pay alıyor. Bu payın daha da yükseleceğini öngörmekteyiz. Burada en önemli sorun her zaman olduğu gibi kalitesiz ürünler, yanlış uygulamalar ve her önüne gelenin kendince bir paket sistem çıkarması. Bunun bir denetim altına alınması lazım. Arkasında bilgi birikimi, fabrika desteği olmayan sadece tesadüfen bir araya getirilmiş ürünlerin paket sistem diye sunulmasının önüne geçilmesi lazım” dedi.

mardav 63a

Her Alanda Liderliğe Koşuyoruz

Mardav Yalıtım olarak sektördeki büyümemiz aralıksız olarak devam edecek diyerek olumlu görüş bildirimde bulunan Burçin BİLKAY; birçok yeni ve mevcut ürünümüz ile her alanda liderliğe doğru koşuyoruz. Sergilediğimiz bu ivmeyi eğitimli, şirketini seven ekibimiz yanında Türkiye’nin en güçlü dağıtım ağı ve bayilerine borçluyuz. Bizi tercih ettikleri için kendilerine sonsuz teşekkürlerimizi iletiyoruz” dedi.

İnsanların Yaşamlarına Artı Değer Katacağız

Mardav Yalıtım Birim Direktörü İnşaat Mühendisi Burçin BİLKAY son olarak marka vizyonuna değinerek; “Mottomuz; sektörü büyüteceğiz, büyüyen sektörde insanların çözüm ortağı olacağız, çözüm ortağı olduğumuz bu firmalarda da insanların yaşamlarına artı değer katacağız” dedi.

Burçin BİLKAY; “We are running for Leadership in all Fields”

Burçin BİLKAY, the Civil Engineer and the Director of Insulation Department of Mardav stated that their trademark is the leading trademark in the insulation industry with 27 years of experience and expertise in the conversation we had.

 mardav 63b