hueck logoHUECK Türkiye’de de A+ Projelerde

Türkiye HUECK Satış ve Pazarlama Müdürü İlhan BİLİCİ İstanbul Yapı Fuarı’nda gerçekleştirdiğimiz söyleşide fuara ve markalarına dair görüş bildiriminde bulunarak; “İstanbul Yapı Fuarı inşaat sektörü için her zaman önemli olmuştur. Yeni cephe sistemimizin lansmanını gerçekleştirdiğimiz organizasyonda; gerek müşterilerimizden, gerekse ziyaretçilerden çok olumlu tepkiler aldık. Ancak diğer ihtisas fuarları gibi İstanbul Yapı Fuarı’nın da iki yılda bir yapılması gerektiğine inanıyoruz” dedi.

 

 

hueck 47a

 

HUECK hakkında bilgi alabilir miyiz?

1814 yılında kurulmuş olan HUECK, 200 yılı aşan geçmişiyle Avrupa’nın köklü işletmelerinden birisidir. Bir Alman firması olan HUECK, bugün dünyanın birçok coğrafyasında faaliyette bulunan büyük alüminyum üreticilerinden birisi konumundadır. 2014 yılında, HUECK mimari sistem bölümü ayrı bir şirket olarak yeniden yapılanmış ve yapılan bu büyük yatırımla müşterilerine pencere, kapı ve cephe sistemlerinde daha esnek, daha ekonomik ve daha başarılı ürünlere ulaşmasını sağlamıştır. Türkiye’de distribütörlük yapısı ile inşaat sektörü için “mimari alüminyum sistemler” alanında çözüm sağlamaktadır.

Türkiye’deki çalışmalarınızı özetleyebilir misiniz?

2016 yılında Türkiye’de mimari alüminyum sistemleri alanında HUECK ile birlikte çıktığımız yolda arzu ettiğimiz hedeflerimizi tutturmuş olmamızın, 2017 yılında da hedeflerimize ulaşabileceğimizin bir göstergesi olduğunu düşünüyoruz. Türkiye HUECK ofisi olarak daha çok işin mühendisliği ve pazarlamasıyla uğraşıyoruz. Seçilmiş ve yoğun eğitimlerden geçirilmiş belirli sayıda uygulayıcı bayi ile çalışıyoruz. Fazla tabana yayıldığınızda kaliteyi kontrol edememe riskini göze almanız gerekmekte. Bu bizim arzu ettiğimiz bir çalışma şekli değil.

HUECK tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de A+ projelerde belirgin şekilde tercih ediliyor. 2016 yılında Seba Ofis projesi, Tarlabaşı 360 Kentsel Dönüşüm projesi, Bulvar G Blok Kule projesi, Göztepe İskele 9 projesi gibi çok özel projelerde HUECK sistemleri tercih edildi.

Türkiye’de Hueck ürünlerine olan ihtiyacını nasıl tespit ettiniz? Bu kararı alırken neleri göz önünde bulundurdunuz?

Bildiğiniz gibi ülke olarak enerji konusunda dışa bağımlı bir ülkeyiz. Bu nedenle önümüzdeki dönemde enerji zengini olan ülkeler bile enerji verimliliği üzerine yoğunlaşırken, Türkiye’nin kendini bu trendin dışında bırakması söz konusu olamaz. Yalıtım değerlerinin iyileştirilmesi, enerji tüketimini azaltan sistemlerin geliştirilmesi HUECK Ar-Ge departmanının önceliğidir.

Bugün tüketici çok daha bilinçli. Hem teknik olarak, hem de estetik olarak ne istediğini daha iyi bilen ve bunu sizden talep eden bir müşteri portföyü bulunmakta ve HUECK Alüminyum Sistemleri ihtiyaçları kolaylıkla karşılayabilmekte.

Örneğin Lambda sisteminin başarısı, uygulayıcıların taleplerini, müşterilerin talepleri ile birlikte karşılayabilmesindedir. Modüler pencere ve kapı sistemi, yalıtım için yüksek talepleri karşılarken zarif estetiği ile ikna edicidir. Çeşitli profil derinlikleri ve yalıtım özellikleri ile planlama için gerekli olan esnekliği sağlar. Uygulama firmaları için Lambda sisteminin gerçek anlamı özellikle iyi düşünülmüş basit işleme ve modüler yapısından gelir. Tamamen simetrik profil yapısı ile özdeş bağlantı elemanlarının kullanımına olanak sağlar.

hueck 47b

Sektörünüzün mevcut konumu ve geleceği hakkında görüş bildirmek ister misiniz?

Rakiplerimiz içerisinde yer alan yerli firmalar da ürünlerini teknik açıdan geliştirerek pazardan daha fazla pay almayı hedeflemektedirler. İnşaat sektörü Türkiye için her zaman dinamik bir sektör olmuştur. Bunun sebebi kendi ile birlikte 35 iş alanını daha besleyerek ekonomiyi yönlendiren bir yapısı olmasıdır. Türkiye HUECK olarak geleceğe ve alüminyum sektörüne pozitif olarak bakıyoruz. Ülke içerisinde zaman zaman durağanlıklar olsa da, biz Türkiye’nin genç nüfus potansiyelinin inşaat sektörünün büyümesini destekleyeceğine inanıyoruz.

Katılım sağladığınız İstanbul Yapı Fuarı’na dair görüş bildirir misiniz?

İstanbul Yapı Fuarı inşaat sektörü için her zaman önemli olmuştur. Yeni cephe sistemimizin lansmanını gerçekleştirdiğimiz organizasyonda; gerek müşterilerimizden, gerekse ziyaretçilerden çok olumlu tepkiler aldık. İnşaat sektörüne ve Türkiye’nin büyüme potansiyeline inanıyoruz ve rakiplerimizin bu sene yer almadığı İstanbul Yapı Fuarı’nın bizim için son derece verimli geçtiğini belirtebilirim. Ancak diğer ihtisas fuarları gibi İstanbul Yapı Fuarı’nın da iki yılda bir yapılması gerektiğine inanıyoruz. Böylelikle ziyaretçilerin fuara olan ilgisinin artması sağlanacak, katılımcılar ve ziyaretçiler açısından çok daha doyurucu bir fuar organizasyonu gerçekleşecektir.

Son olarak eklemek istediğiniz farklı bir detay söz konusu mu?

Dergileriniz ALU&Art ve Win&ART Proje’ye yayın hayatında başarılar temenni ediyor, ilginiz için teşekkür ediyoruz.

HUECK in Turkey with A+ Projects

In the interview done at Istanbul Construction Fair with Turkey HUECK Sales and Marketing Manager Mr. İlhan BİLİCİ talked about fair and brands and also said that “İstanbul Construction Fair  is always important for construction sector. At the organization where we made our new facade system launch; we got good comments both customers and visitors. But we believe that like the other sector fairs, Istanbul Construction Fair should be organized once in two years.”

hueck 47c

Instagram
Powered by OrdaSoft!