Sehitlerimiz

EDİTORYAL

2023 Değerlendirmeleri ile 2024’e BakışKemal Bey resim 2021

Mimart Yayıncılık olarak 18 yıldır sektörün temsilciliğini üstlenen Win&ARTProje   ALU&Art Dergilerimizde firmalarımız, kurum ve kurulușlarımız ile 2023’ü değerlendirdik; 2024 öngörülerimizi masaya yatırdık. Geçtiğimiz yıl yaşadığımız “Yüzyılın felaketi” olarak tanımlanan Kahramanmaraş Depremlerinin 1.yılında, deprem ülkesi olduğumuz gerçeğini merkez noktamızda tutarak, doğru planlama, doğru proje, ehil müteahhitlik ve sıkı denetim hususlarının önemini yeniden vurguladık.

Sektör temsilcilerimiz ile birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürürken, sektörümüz için önemli olan her türlü organizasyon ve fuarlarda firmalarımızı temsil ederek onların ulusal ve uluslararası yolculuklarına değer kazandırmaya devam ediyoruz.

19-23 Şubat tarihleri arasında Almanya Stuttgart’ta düzenlenen R+T Almanya Panjur, Kapı-Geçiş ve Güneşten Koruma Sistemleri Fuarı’nda yerimizi aldık. Türk katılımının yüzde 100 arttığı fuarda Türkiye 120 firmayla en yüksek ikinci uluslararası katılım gerçekleştiren ülke oldu.

19-22 Mart 2024 tarihlerinde Almanya Nürnberg’te düzenlenecek olan kapı pencere sektörünün en büyük ve en önemli buluşmalarından biri Fensterbau Frontale Fuarı’nda, Tek Türk Medya Partneri olarak yerimizi alacağız. 1. Holde bulunan 132 nolu standımızda, fuara özel olarak hazırladığımız dergimizin dağıtımını gerçekleştireceğiz. Fuar alanındaki reklam ve tanıtım faaliyetlerimizle, sektör temsilcilerimizin geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız.

Diğer yandan; Tüyap Fuarcılık’ın yurtdışı fuar satış ve medya partneri olarak Güneydoğu Avrupa’nın yükselen yıldızı Belgrad’ta geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediğimiz WindoShow - Uluslararası Pencere, Kapı, Cam ve Ekipmanları Fuarı’nın 2.’si için hazırlıklarımızı tamamladık. Bu yıl 22-24 Nisan 2024 tarihlerinde Seebbe Yapı Fuarı ile eş zamanlı olarak düzenlenecek fuarın satışlarını gerçekleştirmeye devam ediyoruz.

“Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye” vizyonumuzla, ihracatta öncü, tüm sektör paydaşlarımızla birlikte uluslararası arenada hedeflerimizin ötesini görerek hep birlikte geleceğe emin adımlarla ilerleyeceğiz. Bu inancımız milletimizin çalıșmak ve üretmek konusundaki üstün mücadeleci gücüyle daha da yeşeriyor. Tüm firmalarımız yarattığı istihdam, üretim ve ihracat faaliyetleriyle Türkiye ekonomisine sunduğu katma değeri her geçen gün artırıyor.

Bizler de Win&ARTProje - ALU&Art Dergileri olarak ülkemiz ekonomisine katkı sağlayan tüm firmalarımızın başarılarıyla gurur duyuyoruz. Bu vesileyle sektör temsilcilerimize teşekkür eder, gelecek Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlarız. 

 

imza

albond logoPrestijli Projelerin Adresi Albond

“Albond dünyada dikkat çeken bilinen ve aranan bir marka oldu, bu bizim için gurur kaynağıdır” diyen Albond Yurtdışı Satış ve Pazarlama Müdürü Gülüm BİNDEBİR ve Commercial Director Mr. Guido Pedrınelli’ye röportaj sorularımızı yönelttik.

 

 

albond 61 1a

 

Katıldığınız Paris Batimat Fuarı’nı değerlendirir misiniz?

Açıkçası modern iletişim kanallarının hızla geliştiği ve yaygınlaştığı günümüzde ürünlerinizi her an sergileyebildiğiniz ve her gün yeni bir şeyler sunma imkanına sahip olduğunuz için fuarlara olan ilgi gün geçtikçe azalmaktadır. Potansiyel müşteriler ve firmalar daralan piyasalarda biraz daha konzervatif davranabiliyor. Bu nedenle de fuarlara olan ilgi her yıl giderek azalıyor. Daha önceki senelerde çok daha büyük olan fuarın bu sene alan olarak daha da küçüldüğü ve gelen ziyaretçi sayısındaki ciddi azalış gözden kaçmadı.

Fuarda sergilediğiniz ürünler ve yenilikleriniz hakkında bilgi verir misiniz? 

Her fuarda olduğu gibi yeni ürünlerimizi ziyaretçilerle paylaşmaya çalıştık. Albond biliyorsunuz sertifikasyon ve ürün testleri açısından ülkemizde en geniş kapsama sahip olan tek ürün ve tek markadır. Fransa ürün sertifikasyonumuz ve test raporlarımız tamamlandı ve onaylandı. Şu anda Fransa’da onaylı tek Türk markası olduğumuzu açıklıkla ifade edebiliriz. Bu nedenle fuar bizim açımızdan önemli idi ve bunu potansiyel müşterilerimizle paylaşma fırsatı bulduk.

2019 yılı içinde yurtiçinde ve yurtdışında katılım sağladığınız fuarlar nelerdir?

Ürünümüz ve hedef pazarlarımız açısından odaklandığımız BAU, BATIMAT gibi birkaç fuara katıldık.

2020 yılı içinde yurtiçinde ve yurtdışında katılım sağlayacağınız fuarlar nelerdir?

Aynı stratejimizi devam ettiriyoruz. İlgi duyduğumuz hedef pazarlardaki fuarlara katılmaya devam edeceğiz.

2019 yılını markanız ve sektörümüz açısından değerlendirir misiniz?

Sektörde çok iyi bilinen bir nokta Albond markasının konumu duruşu ve liderliğidir. Firma olarak bu konuda çok hassas ve dikkatliyiz. En son bildiğiniz gibi şirketimizin unvanını da ALBOND ALUMİNYUM SANAYİ VE TİCARET A.Ş. olarak değiştirdik. Kalite ve yüksek performans adına yaptığımız tüm yatırımlar sayesinde, artık prestijli projelerde Albond markasını her geçen gün biraz daha fazla görmekteyiz. Albond dünyada dikkat çeken bilinen ve aranan bir marka oldu, bu bizim için gurur kaynağıdır.

2020 yılı hedef, plan ve beklentilerinizden bahseder misiniz?

2020 yılında iç pazarda stabil bir seyir olacağını belki küçük bir büyüme olabileceğini öngörüyoruz. Özellikle ihracatta yakaladığımız ivmeyi koruyarak, yine prestijli projelerle marka bilinirliğimizi arttırarak yolumuza devam etmek istiyoruz.

 

Albond: The Address of Prestigious Projects

We asked our interview questions to Albond International Sales and Marketing Manager, Gülüm BİNDEBİR and Commercial Director Mr. Guido Pedrinelli, who stated as follows: “Albond has become a well-known and sought-after brand all around the world, which is a source of pride for us.”

 

albond 61 1b