Sehitlerimiz

EDİTORYAL

2023 Değerlendirmeleri ile 2024’e BakışKemal Bey resim 2021

Mimart Yayıncılık olarak 18 yıldır sektörün temsilciliğini üstlenen Win&ARTProje   ALU&Art Dergilerimizde firmalarımız, kurum ve kurulușlarımız ile 2023’ü değerlendirdik; 2024 öngörülerimizi masaya yatırdık. Geçtiğimiz yıl yaşadığımız “Yüzyılın felaketi” olarak tanımlanan Kahramanmaraş Depremlerinin 1.yılında, deprem ülkesi olduğumuz gerçeğini merkez noktamızda tutarak, doğru planlama, doğru proje, ehil müteahhitlik ve sıkı denetim hususlarının önemini yeniden vurguladık.

Sektör temsilcilerimiz ile birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürürken, sektörümüz için önemli olan her türlü organizasyon ve fuarlarda firmalarımızı temsil ederek onların ulusal ve uluslararası yolculuklarına değer kazandırmaya devam ediyoruz.

19-23 Şubat tarihleri arasında Almanya Stuttgart’ta düzenlenen R+T Almanya Panjur, Kapı-Geçiş ve Güneşten Koruma Sistemleri Fuarı’nda yerimizi aldık. Türk katılımının yüzde 100 arttığı fuarda Türkiye 120 firmayla en yüksek ikinci uluslararası katılım gerçekleştiren ülke oldu.

19-22 Mart 2024 tarihlerinde Almanya Nürnberg’te düzenlenecek olan kapı pencere sektörünün en büyük ve en önemli buluşmalarından biri Fensterbau Frontale Fuarı’nda, Tek Türk Medya Partneri olarak yerimizi alacağız. 1. Holde bulunan 132 nolu standımızda, fuara özel olarak hazırladığımız dergimizin dağıtımını gerçekleştireceğiz. Fuar alanındaki reklam ve tanıtım faaliyetlerimizle, sektör temsilcilerimizin geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız.

Diğer yandan; Tüyap Fuarcılık’ın yurtdışı fuar satış ve medya partneri olarak Güneydoğu Avrupa’nın yükselen yıldızı Belgrad’ta geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediğimiz WindoShow - Uluslararası Pencere, Kapı, Cam ve Ekipmanları Fuarı’nın 2.’si için hazırlıklarımızı tamamladık. Bu yıl 22-24 Nisan 2024 tarihlerinde Seebbe Yapı Fuarı ile eş zamanlı olarak düzenlenecek fuarın satışlarını gerçekleştirmeye devam ediyoruz.

“Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye” vizyonumuzla, ihracatta öncü, tüm sektör paydaşlarımızla birlikte uluslararası arenada hedeflerimizin ötesini görerek hep birlikte geleceğe emin adımlarla ilerleyeceğiz. Bu inancımız milletimizin çalıșmak ve üretmek konusundaki üstün mücadeleci gücüyle daha da yeşeriyor. Tüm firmalarımız yarattığı istihdam, üretim ve ihracat faaliyetleriyle Türkiye ekonomisine sunduğu katma değeri her geçen gün artırıyor.

Bizler de Win&ARTProje - ALU&Art Dergileri olarak ülkemiz ekonomisine katkı sağlayan tüm firmalarımızın başarılarıyla gurur duyuyoruz. Bu vesileyle sektör temsilcilerimize teşekkür eder, gelecek Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlarız. 

 

imza

metsan logoMetsan Marka Yönetimi İle Farklılık Yaratıyor

Metsan Marka ve Satınalma Direktörü Cem KOMAR gerçekleştirdiğimiz söyleşide, “Metsan Endüstriyel Yapıştırıcılar olarak; bir marka ortaya çıkardığımızda bu marka ile farklılaşmayı, müşterilerimize tutarlılık ve güven aşılamayı, ürün ile müşterilerimiz arasında bir bağ oluşturmayı, pazar konumumuzu güçlendirmeyi ve markalaşma yolunda emin adımlarla ilerlemeyi hedefliyoruz” dedi.

 

 

metsan 45a

“Daha İyisini Nasıl Sunarız?” Sorusuna Yanıt Arıyoruz

Cem KOMAR konuşmasında; “Marka kimliğimiz, firmamızın var olan özellikleri, katkıları, faydaları, performansı, kalitesi, tecrübesi ve markaya sahip olduğumuzdaki değeri ve müşterilerimizin gözünde nasıl algılandığımızın özüdür. Biz, marka oluştururken, öncelikle marka kimliğimizi net bir şekilde belirlemek adına, müşterilerimizi, rakiplerimizi ve kendimizi analiz ettik. Tüm pazarlama tekniklerinin bir ürüne, ürün grubuna veya markaya uygulanması anlamına gelen marka yönetimi ile amaçladığımız ürünlerimizin algılanan değerini artırmak ve bu sayede marka değerimizin artmasıdır. Metsan Endüstriyel Yapıştırıcılar olarak EMS Dubell, EMS Force Super Glue, EMS Force Engineering Adhesive, EMS EX-Themp, EMS Thermofilm, EMS Mix & Mould, EMS MULTIBOND ve EMS Undercoat olmak üzere üretimini gerçekleştirdiğimiz toplam 8 markamız bulunuyor. Markalarımızın ambalajından etiketi ve iletişimine kadar olan süreçte korunması ve güçlenmesi hedeflemektedir” dedi.

Marka yönetimi ile müşterilerimiz ile doğru ve etkin bir iletişim kurmaya azami özen göstererek müşterilerimizin markamızı tercih etmesi, satın aldıkları üründen tatmin olmaları ve aynı markayı tekrar tekrar satın almalarını hedefliyoruz diyen KOMAR sözlerine; “Müşterilerimizin markamız ile ilgili memnun oldukları yönleri, varsa memnuniyetsizlikleri, beklentileri, satın alma sırasında ve sonrasında yaşayabileceği sorunlar gibi müşterilerden geri bildirim yoluyla aldığımız bilgileri markalarımızı yönetirken göz önüne alarak yenilik yapmayı, firmamızı ve markamızı iyileştirme yoluna gitmeyi ilke edindik” diyerek devam etti. 

Cem KOMAR; Yurt dışından aldığımız bilgilerle logosundan ambalajına, ürün kalitesiyle dünya pazarında markamıza bir yer sağlamış durumdayız. 25 yıldır taviz vermediğimiz “mutlak kalite, mutlak dürüstlük ve mutlak güvenilirlik” prensiplerimizin bugüne gelmemizde en önemli etken olduğunu biliyoruz. Bu geçen süre zarfında başladığımız her yeni işe içimizdeki heyecanı kaybetmeden odaklanıyor ve “Daha iyisini nasıl sunarız?” sorusuna yanıt arıyoruz ifadelerini kullandı.

Metsan is Creating a Difference with Their Brand Management

In the interview we held with him, Metsan Brand and Purchasing Director Cem KOMAR said: “When we create a brand as Metsan Industrial adhesives, we target to create difference with this brand, to provide consistency and reliability to our clients, to establish a bond between our product and our clients, to strengthen our market status, and to proceed in branding with solid steps.”

 

 

metsan logoMetsan Üretim Departmanı, İşçi Saglıgı ve İş Güvenligi Egitimini Tamamladı

Egitim programı kapsamında Metsan Üretim Departmanı Personeli Genel İş­ Güvenligi & İş­çi Saglığı ve Kimyasallar ile Çalı­manın Genel Kuralları baş­lıklı egitim seminerlerine katıldılar. Seminer sonrasında üretim tesisleri denetlenerek yapılacak iyileş­tirmeler ve düzenlemeler gözden geçirildi. İşçi sağlığı ve iş­ güvenligi hakkında farkındalığın artırılması ve i­ş kazalarının sıfıra indirilmesi hedefine ula­şmak için çalı­malar aralıksız devam ediyor. 2017 yılı egitim planını kapsamında eğitim seminerleri yıl boyunca devam edecek.

 

 

metsan 45b