marka sehirler zirvesi logoTürkiye’nin En Gözde Marka Şehirler Zirvesi’ne Dergilerimiz ALU&Art ve Win&ART Proje Basın Sponsoru Oldu

Turizmcilerin, inşaat yatırımcılarının ve belediye başkanlarının buluşma noktası Marka Şehirler Zirvesi, Sait Halim Paşa Yalısı’nda düzenlendi. ALU&Art ve Win&ART Proje Dergilerimiz de Marka Şehirler Zirvesi basın sponsoru olarak plaketini Eventuum Genel Müdürü Pınar KOPUZ’un elinden aldı.

 

Bu yıl ikincisi düzenlenen Proje İstanbul 2. Marka Şehirler Zirvesinde, şehirlerin markalaşmasına büyük ivme kazandıran gayrimenkul projeleri, turizm yatırımlarının yanı sıra akıllı şehirler, çevrecilik, enerji verimliliği, kentsel dönüşüm projelerinin önemi, zorlaşan rekabet koşulları, sosyo, ekonomik, çevresel ve kültürel tüm kaynakların verimli ve sürdürülebilir yönetimi, şehirleri şehir yapan insani ve sosyal açıdan yaşam kalitesini artırmaya yönelik evrensel ortak değerler ele alındı. 

marka sehirler zirvesi 47a

Zirvede Önemli İsimler Söz Aldı                                     

İNDER Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi DURBAKAYIM’ın konuşma yaptığı zirvede, “Marka şehirlerimizin temelinde Anadolu’nun zenginliği yatmaktadır. Anadolu marka arazidir. Bu marka arazi üzerinde bulunan şehirleri daha yaşanılır hale getirildiği marka konut alanları ve marka şehirler kurmalıyız. Marka olmuş şehirlerimizin dışında potansiyel çok bölgemiz var. Günümüzde marka olamayan artık satamaz. Ülkemizde konut imarında markalaşma süreci başladı ve çok hızlı yol aldı. İNDER olarak 1967’den beri faaliyette olan bir derneğiz. Sektördeki yönetmelikler kanunlarla ilgili görüşleri paylaşmaktayız. Sektörde belirleyici rol oynuyoruz. Haliç’imiz eski Sadabat oldu. İstanbul’a yakışır alanlar yapıldı. İNDER olarak öncelikli amacımız kaliteli binalar, yaşanılır alanlar oluşturulması konusunda sektörün sesi olarak bu sağladığımız gelişme ve kaliteyi sürdürülebilir hale getirmek” dedi.  

TURSAB Yönetim Kurulu Üyesi Davut GÜNAYDIN turizmin şehirler, bölgeler ve ülkelerin  markalaşmasında önemli rolü olduğuna dikkat çekerek; “Türkiye’nin turizmde güçlü ve yeni markalar oluşturması, bölgelerden güçlü markalar çıkması için dinamik bir marka yönetimi gerektiğini vurguladı. Türkiye’nin bölgesel markalar oluşturması için de yerel yönetimlerin bölgesel turizm pazarlama kuruluşları kurulması gerekir” dedi.

Proje İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Turhan KARAKAYA konuşmasında, hasta bina konusuna  dikkat çekerek; binaların yaşlandıkça giderek negatif bir enerji yaydıkları ve bunun insan sağlığı üzerindeki etkisi üzerinde durdu.

marka sehirler zirvesi 47b

Ceylan İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Muammer CEYLAN; “2017 yılı inşaatta altın yıl olacak. Kentsel dönüşüm projeleri şehirlerimizin çehresini değiştirecek. Dünya genelinde marka değerini artıracak. Dünya şehirlerine baktığımızda İstanbul 10 bin yıllık bir markadır. Bu güzel şehrin tüm potansiyelinin ve güzelliklerinin ortaya çıkarılmasında hepimize büyük görevler düşüyor” dedi.

Marka Şehirler Zirvesinde, Safranbolu Belediye Başkanı Dr. Necdet AKSOY, İstanbul Gaziosmanpaşa Belediye Başkanı Hasan Tahsin USTA, Proje İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Turhan KARAKAYA, Karden İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Paşa KARADENİZ, BY Oktay Öz İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Oktay ÖZ, Babacan Holding Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim BABACAN Ceylan İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Muammer CEYLAN, LİK Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet KURT, Fuzul Grup Yönetim Kurulu Üyesi Faruk AKBAL, Yeniköy Turizm Yatırımları Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Nihat KANDALOĞLU, Dağ Mühendislik Yönetim Kurulu Başkanı Doğan DAĞ’ın konuşmacı olarak, Aremas Yönetim Kurulu Başkanı Vedat ARSLAN da zirveye katılan isimler arasında yer aldı.

Proje İstanbul Platin sponsorluğunda gerçekleşen Marka Şehirler Zirvesi’ne Türkiye’nin önde gelen diğer kuruluşları da sponsor oldu. Ana Sponsorlukta Babacan Holding, Ceylan İnşaat, Dağ Mühendislik, Yemek Sponsoru Aremas, Networking Sponsoru Akzirve Gayrimenkul, diğer sponsorlar arasında Fuzul Ev, Lik Yapı, By Oktay Öz İnşaat, Karden İnşaat ve Hasanoğlu İnşaat yer aldı.

Dünya Artık Akıllı Kentlerin Önemini Kavrıyor

Düzenlenen zirveyle ilgili Eventuum Genel Müdürü Pınar KOPUZ, “Türkiye’nin, bulunduğu konum itibariyle ekonomik, sosyal ve kültürel yönden stratejik önemi büyük. Bu özellikler, ülkemizi yabancı yatırımcılar için yeni fırsatlar barındıran önemli bir pazar haline getiriyor” dedi. Daha iyi eğitim, sağlık, barınma kısaca daha iyi yaşam koşulları arayan insanlar kentlere doğru yöneltiyor. Şehirlerin insanların istek ve ihtiyaçlarını karşılamaya ne kadar hazır olduğuna dikkat çeken KOPUZ, bu zirvede bütün bu soruların yanıtlarının masaya yatırıldığını belirtti. KOPUZ, “Türkiye ekonomisi durağanlığı kaldırmaz. Ülkemiz küresel güçlerle rekabet edebilecek yüzlerce fırsatı bir arada barındıran kuvvetli bir ülke. Eğitim, sağlık, turizm, inşaat, üretim alanlarında yakın coğrafyanın merkezi durumunda. Bu zirvede amacımız; şehirlerimizin potansiyellerini ortaya çıkarmak. Farklı alanlardan iş birliklerini çoğaltmak, teşvik etmek, kültürel, sosyal, ekonomik, çevresel alanlarda yaşam kalitesini artırmak. Markalarımızı ve ülke imajımızı güçlendirmek” dedi.

Our Magazines ALU&Art and Win&ART Project became the Press Sponsor for Trademark Cities Summit of Turkey

The Trademark Cities Summit was organized at Sait Halim Pasha Mansion as the meeting point of tourism professionals, construction investors and municipal mayors. As the Press Sponsor of Trademark Cities Summit, our ALU&Art ve Win&ART Project magazines were awarded with plaque by Pınar KOPUZ, the General Director of Eventuum.

marka sehirler zirvesi 47c

Instagram
Powered by OrdaSoft!