Sehitlerimiz

EDİTORYAL

2023 Değerlendirmeleri ile 2024’e BakışKemal Bey resim 2021

Mimart Yayıncılık olarak 18 yıldır sektörün temsilciliğini üstlenen Win&ARTProje   ALU&Art Dergilerimizde firmalarımız, kurum ve kurulușlarımız ile 2023’ü değerlendirdik; 2024 öngörülerimizi masaya yatırdık. Geçtiğimiz yıl yaşadığımız “Yüzyılın felaketi” olarak tanımlanan Kahramanmaraş Depremlerinin 1.yılında, deprem ülkesi olduğumuz gerçeğini merkez noktamızda tutarak, doğru planlama, doğru proje, ehil müteahhitlik ve sıkı denetim hususlarının önemini yeniden vurguladık.

Sektör temsilcilerimiz ile birlik ve beraberlik içerisinde çalışmalarımızı sürdürürken, sektörümüz için önemli olan her türlü organizasyon ve fuarlarda firmalarımızı temsil ederek onların ulusal ve uluslararası yolculuklarına değer kazandırmaya devam ediyoruz.

19-23 Şubat tarihleri arasında Almanya Stuttgart’ta düzenlenen R+T Almanya Panjur, Kapı-Geçiş ve Güneşten Koruma Sistemleri Fuarı’nda yerimizi aldık. Türk katılımının yüzde 100 arttığı fuarda Türkiye 120 firmayla en yüksek ikinci uluslararası katılım gerçekleştiren ülke oldu.

19-22 Mart 2024 tarihlerinde Almanya Nürnberg’te düzenlenecek olan kapı pencere sektörünün en büyük ve en önemli buluşmalarından biri Fensterbau Frontale Fuarı’nda, Tek Türk Medya Partneri olarak yerimizi alacağız. 1. Holde bulunan 132 nolu standımızda, fuara özel olarak hazırladığımız dergimizin dağıtımını gerçekleştireceğiz. Fuar alanındaki reklam ve tanıtım faaliyetlerimizle, sektör temsilcilerimizin geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız.

Diğer yandan; Tüyap Fuarcılık’ın yurtdışı fuar satış ve medya partneri olarak Güneydoğu Avrupa’nın yükselen yıldızı Belgrad’ta geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediğimiz WindoShow - Uluslararası Pencere, Kapı, Cam ve Ekipmanları Fuarı’nın 2.’si için hazırlıklarımızı tamamladık. Bu yıl 22-24 Nisan 2024 tarihlerinde Seebbe Yapı Fuarı ile eş zamanlı olarak düzenlenecek fuarın satışlarını gerçekleştirmeye devam ediyoruz.

“Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye” vizyonumuzla, ihracatta öncü, tüm sektör paydaşlarımızla birlikte uluslararası arenada hedeflerimizin ötesini görerek hep birlikte geleceğe emin adımlarla ilerleyeceğiz. Bu inancımız milletimizin çalıșmak ve üretmek konusundaki üstün mücadeleci gücüyle daha da yeşeriyor. Tüm firmalarımız yarattığı istihdam, üretim ve ihracat faaliyetleriyle Türkiye ekonomisine sunduğu katma değeri her geçen gün artırıyor.

Bizler de Win&ARTProje - ALU&Art Dergileri olarak ülkemiz ekonomisine katkı sağlayan tüm firmalarımızın başarılarıyla gurur duyuyoruz. Bu vesileyle sektör temsilcilerimize teşekkür eder, gelecek Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlarız. 

 

imza

TİM, Milli Üretim Seferberliği Kapsamında ABD’ye 100 Bin Maske Gönderdi

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından, bünyesindeki 61 ihracatçı işbirliğinde başlatılan Milli Üretim Seferberliği kapsamında üretilen 100 bin maske, ABD’nin Maryland eyaletine gönderildi.

 

 

 

 

tim s20b

 

 

61 ihracatçı birliği, 27 sektörü ve 95 bin ihracatçısıyla Türkiye’de ihracatın tek çatı kuruluşu olan Türkiye İhracatçılar Meclisi, (TİM) uluslararası boyuta taşıdığı “Milli Üretim Seferberliği”  ile dünya ülkelerine yardım elini uzatmaya devam ediyor. TİM’in ihracatçı birlikleriyle beraber “Bugüne kadar ihracatımız için ürettik. Şimdi sağlığımız için üretiyoruz” sloganıyla başlattığı seferberlik kapsamında üretilen 100 bin maske, ABD’nin Maryland eyaletine ulaştırıldı. Türkiye Cumhuriyeti Washington Büyükelçisi Serdar KILIÇ, TİM adına 74 kutu maskenin temsili olarak 3 kutu maskeyi Maryland Eyalet Bakanı John WOBENSMİTH’e, düzenlenen törenle teslim etti. 

İsmail GÜLLE: “İyiliğin Birleştirici Gücüne İnanıyoruz”

Covid-19 ile küresel mücadeleye destek doğrultusunda ABD’nin 165 farklı şehrine bugüne kadar bine yakın hijyen seti de ulaştırdıklarını söyleyen TİM Başkanı İsmail GÜLLE, “TİM olarak iyiliğin birleştirici gücüne inanıyoruz. Salgının olumsuz etkilerinin en aza indirilmesi bakımından uluslararası işbirliğinin geliştirilmesi büyük önem arz ediyor. Sadece ABD’ye değil, Çin, Avusturya, İspanya ve Kamerun’a tıbbi malzeme desteğinde bulunduk. 60’ın üzerinde ülkeye 10 bini aşkın hijyen seti gönderdik “ dedi.

 tim s20a

 

ABD ile İkili Ticarette 100 Milyar Dolar Hedefi

ABD’nin Maryland eyaletine tıbbi malzeme desteği sağlama sözünü tutabilmenin gururunu yaşadıklarını söyleyen TİM Başkanı İsmail GÜLLE, “Bugün ABD önemli ticaret partnerlerimizden birisi olarak öne çıkmaktadır. 2019 yılında ABD ülkemizin en çok ihracat gerçekleştirdiği 5’inci ülke oldu. Bilhassa, Covid-19 küresel virüs salgınıyla mücadelede Türkiye-ABD ilişkilerinin güçlü işbirliğine dayalı yönü bir kez daha kendini kanıtlamıştır. Bu, iki ülke halkı için de oldukça kıymetli bir husus. İki ülke arasında ticaret hacminde gözlenen artış sevindirici olsa da, Türkiye ve ABD’nin toplam ticaret hacimlerini düşündüğümüzde, karşılıklı hedeflerimizin ne olması gerektiğinin de farkındayız. Sayın Büyükelçimizin de bildikleri üzere, ABD ile ikili ticarette 100 milyar dolar hedefini TİM olarak stratejik bir hedef olarak görüyoruz. Bu hedefe ulaşma noktasında Türkiye Lojistik Merkezlerimiz de büyük bir rol üstlenecektir. İngiltere, Dubai, ABD, Doğu ve Batı Afrika’da Lojistik Merkezlerini hızla açarak oluşturmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu. 

İsmail GÜLLE: “Bu Salgını Hep Beraber Yeneceğiz”

Türkiye’nin, dünyanın dört bir köşesine gerçekleştirdiği tıbbi malzeme desteğiyle önemli bir tedarikçi ve yüce gönüllü bir millet olduğunu gösterdiğini söyleyen GÜLLE, TİM olarak da iyiliğin birleştirici gücüne inandıklarını vurguladı. GÜLLE, sözlerini şöyle sürdürdü: “Salgının olumsuz etkilerinin en aza indirilmesi bakımından uluslararası işbirliğinin geliştirilmesi büyük önem arz ediyor. Sadece ABD’ye değil, Çin, Avusturya, İspanya ve Kamerun’a tıbbi malzeme desteğinde bulunduk. Bunun yanı sıra, meclisimiz bünyesinde faaliyet gösteren Türkiye Tanıtım Grubu’muzun hayata geçirdiği “#GoodnessFromTürkiye” projesi ile hedef pazarlarımızdaki büyük alıcılara, ticari dernek temsilcilerine,  basın mensuplarına özel tasarım hijyen kitleri göndererek dayanışma ruhunu canlandırmayı hedefledik. Hazırlanan 10 bini aşkın kiti, 60’ı aşkın ülkedeki büyük alıcılara, ticari dernek temsilcilerine, basın mensupları ve dünyaca ünlü sosyal medya fenomenlerine, Türk ürünlerinin farkındalığına yönelik vurgu yapılan,  virüsle mücadelede işbirliği ve destek mesajlarımızı içeren bir mektupla ulaştırdık. ABD’nin 165 farklı şehrine ise bugün itibariyle bine yakın hijyen kiti sevk etmiş durumdayız. Karşılıklı işbirliğiyle inşallah bu salgını hep beraber yeneceğiz.”

TIM Sent 100 Thousand Masks to the USA As Part of National Production Campaign

100 thousand masks produced as part of the National Production Campaign started under the collaboration of 61 exporters within the organization by Turkish Exporters’ Assembly (TIM) were sent to Maryland, USA.